Praktilised koolitused Sinu ettevõtte edu nimel

Klienditeenindus


Teeninduse ABC

Mille poolest paistavad silma teenindusele orienteeritud ettevõtted tänapäeval? Millised on klientide peamised vajadused? Kuidas kujundada positiivset esmamuljet? Kuidas teenindaja eelarvamused ja hoiakud mõjutavad teenindusprotsessi?

vaataedasi


Rasked kliendid

Korduvad negatiivsed kogemused levivad sageli kulutulena ja võivad firma mainele korvamatut kahju teha. Kui suudad lahendada rahulolematu kliendi kaebuse õiglaselt ja kiiresti, näidates samal ajal üles hoolivust tema vajaduste, soovide ja ootuste suhtes, võidad tõenäoliselt oma firmale lojaalse kliendi, kes Sind edaspidi soojalt ka oma tuttavatele soovitab.

vaataedasi


Telefoniteenindus

Koolituse käigus on Sul võimalik saada uusi teadmisi nii telefonisuhtluse eripäradest kui konfliktidega toimetulekust telefoni teel. Samuti parandada (video)tagasiside abil oma toimetulekut töös ettetulevate suhtlussituatsioonide ja konfliktsete olukordadega.

vaataedasi