Klienditeenindus
Teenindajatena ei saa me enamasti kliente valida. Õpi toime tulema väga erinevate kliendirühmadega ja avasta, kuidas kaebusi efektiivselt käsitleda.
Teeninduse ABC
- Tipptasemel teenindus ei teki üleöö. Edukad organisatsioonid pööravad klienditeeninduse arendamisele püsivalt suurt tähelepanu.
- Kõrgetasemeline klienditeenindus loob eeldused pikaajaliste kliendisuhete tekkimisele. Rahulolevad kliendid on selge konkurentsieelis.
- Teeninduse ABC koolitusel saad harjutada põhilisi suhtlemisoskusi ja toimetulekut keerulises teenindussituatsioonis.
Telefoniteenindus
- Vilets telefoniteenindus kahjustab kogu organisatsiooni mainet.
- Õpi tundma telefonisuhtluse eripära ja toimetulekut keeruliste inimestega.
- Telefoniteeninduse koolitusel saad harjutada põhilisi suhtlemisoskusi ja kõne oskuslikku juhtimist.
Toimetulek raskete klientidega
- Teenindajatena ei saa me klienti enamasti valida. Rasked kliendid on väljakutseks Sinu professionaalsetele võimetele.
- Õpi toime tulema väga erinevate kliendirühmadega ja avasta, kuidas nende soove või kaebusi efektiivselt käsitleda.
- Koolitus toimub aktiivõppe vormis.
- Koolitusel saad väärtuslikku tagasisidet nii oma tugevatele kui arendamist vajavatele külgedele.
Suhtlemisoskused
Õpi, kuidas lahendada konflikte tulemuslikult ja lihvi oma enesekehtestamise oskusi, vähendades nii oluliselt stressiallikaid.
Aktiivne kuulamine
- Kuulamisoskused mõjutavad Sinu tööalast edukust, sõprussuhete kvaliteeti, üksmeelt perekonnas jpm.
- Aktiivse kuulamise koolitusel õpid kasutama erinevaid kuulamistehnikaid ning hoiduma suhtlemistõketest.
- Täiustades oma kuulamisoskust, paraneb Su tööalane produktiivsus, samuti paranevad mõjutamis-, veenmis- ja läbirääkimisoskused.
Enesekehtestamine
- Enesekehtestamistreening aitab Sul vähendada olulist stressiallikat, õpetades Sul seisma oma õiguste eest ilma teistele liiga tegemata.
- Enesekehtestamise koolitus aitab sul tõsta enesekindlust ning väljendada oma mõtteid ausal ja otsekohesel viisil nii töö- kui eraelus.
- Koolitusel saad harjutada erinevaid enesekehtestamistehnikaid turvalises keskkonnas
Konfliktide juhtimine
- Inimühiskonnas on konfliktid vältimatud.
- Konstruktiivne konflikt aitab meil sageli iseendas ja teistes inimestes selgusele jõuda ning sunnib välja mõtlema probleemidele uudseid lahendusi.
- Õpi mõistma konflikti olemust, erinevaid tekkepõhjuseid ja tüüpe
- Konfliktide juhtimise koolitusel saad teada tööalaste konfliktide võimalikke lahendusviise
Stress ja läbipõlemine
Läbipõlemine ohustab enam just neid inimesi, kelle tööülesanded eeldavad tihedat emotsionaalset kontakti teiste inimestega. Õpi läbipõlemisi ennetama.
Stressijuhtimine
- Stress on igapäevaeluga kaasnev paratamatus.
- Positiivse stressi korral tunned ennast reipalt ja oled valmis kiirelt tegutsema.
- Pidev negatiivne stress kurnab organismi ning võib viia mitmete haiguste ning vaimse tervise probleemideni.
- Saa teadlikuks iseenda stressireaktsioonidest ja õpi tõenduspõhiseid stressijuhtimise tehnikaid.
Läbipõlemise ennetamine
- Läbipõlemine on reaktsioon pidevale ja kauakestvale stressile.
- Läbipõlemise hind on äärmiselt kõrge nii ükskikisiku kui organisatsiooni jaoks.
- Õpi märkama läbipõlemise esimesi märke ja sümptome.
- Koolitusel õpid kasutama erinevaid pinge maandamise ja läbipõlemist ennetavaid nippe.
Lõõgastustehnikad
- Stressiga tõhusalt võitlemiseks peame aktiveerima oma keha loomuliku lõõgastussüsteemi ning selleks sobivad suurepäraselt erinevad lõõgastustehnikad.
- Omandada tõenduspõhiseid eneseabivõtteid läbipõlemise, depressiooni ja ärevuse ennetamiseks ning vähendamiseks.
- Lõõgastustehnikate koolitusel õpid nii hingamistehnikaid, progresseeruvat lihaslõdvdestust, visualiseerimistehnikaid kui teadveloleku ja heasoovlikkuse tehnikaid.
Juhtimine
Heaks liidriks ei sünnita, vaid kujunetakse aastatega, omandades järk-järgult uusi teadmisi ja oskusi. Koolitustega suurenevad juhi kompetentsid ja juhtimise efektiivsus.
Meeskonnatöö koolitus
- Meeskonnatöö koolitus arendab ühes meeskonnas töötavate inimeste koostöövalmidust ja koostööoskusi.
- Mängude ja praktiliste harjutuste kaudu muutub omavaheline suhtlemine avatumaks, usalduslikumaks ning süveneb meie-tunne.