Hea klienditeeninduse koolitus
Hea teeninduse tõstab müügitulemusi, aitab leida rohkem püsikliente ning loob ettevõttele positiivse ja usaldusväärse maine.


Tutvustus
Klienditeeninduse koolitusel on võimalik arendada põhilisi suhtlemisoskusi eesmärgiga luua eeldused pikaajalisteks kliendisuheteks ja pakkuda klientidele meeldivat teenindussituatsiooni.

Eesmärk
Pakkuda klientidele meeldivat klienditeeninduse kogemust.

Sihtgrupp
Klienditeeninduse koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine nii sise- kui välisklientidega.

Metoodika
Koolitus toimub aktiivõppe vormis, kus uue materjali omandamine on põimitud rühmaarutelude, suhtlemisharjutuste ja rollimängudega.

Kestus
8 akadeemilist tundi või kokkuleppel tellijaga.

Asukoht
Koolitus viiakse läbi kliendi juures või kliendi poolt valitud ruumides.
Mida klienditeeninduse koolitusel räägitakse?
Klienditeeninduse koolitusel on peamine roll suhtlemisoskuse arendamisel. Räägime kuidas mõista kliendi peamisi vajadusi ning tulla toime erinevates olukordades. Iga koolitusel osaleja saab kaasa asjakohase õppematerjali, mis sisaldab kõiki koolitusel käsitletud teemasid.
Klienditeeninduse koolituse käigus on Sul võimalik teada saada:
✓ Mille poolest paistavad silma teenindusele orienteeritud organisatsioonid?
✓ Millised on klientide peamised vajadused?
✓ Kuidas kujundada positiivset esmamuljet?
✓ Kuidas teenindaja eelarvamused ja hoiakud mõjutavad teenindusprotsessi?
✓ Kuidas teenindaja keelekasutus ja väljendusoskus mõjutavad kliendi rahulolu (ja rahulolematust)?
✓ Kuidas reageerida asutusepoolsete eksimuste korral ja olukorras, kus klient on õigustatult pahane?
Lisaks sellele saad klienditeeninduse koolitusel harjutada järgnevat:
✓ Suhtlemiskontakti loomine ja positiivse esmamulje kujundamine.
✓ Kliendi vajaduste väljaselgitamine efektiivsete kuulamistehnikate abil.
✓ Toimetulek Sinu jaoks keerulises suhtlemissituatsioonis.

Miks on hea klienditeenindus tähtis?
Tänapäeval on kõrgetasemeline ja hea klienditeenindus aina olulisem ning osa ettevõtte mainekujundusest. Üha rohkem ootavad kliendid lisaks soovitud tootele ja teenusele väga head klienditeenindust. Suurepärase klienditeenindaja taseme saavutamine ja selle hoidmine on võimalik heade teadmiste ja oma oskuste arendamisega. See ei teki üleöö, vaid on sihipärase töö tulemus. Edukates organisatsioonides on teenindus üks prioriteete, mille tasemele ja arendamisele pööratakse pidevat tähelepanu.
Kvaliteetse ja hea teeninduse tulemusena paranevad müügitulemused, ostjate seas on rohkem rauhulolevaid püsikliente ning ettevõtte positiivne ja usaldusväärne maine mõjub uutele klientidele kutsuvalt. Klienditeenindaja, kes tunneb, et tema tööl on väärtus, panustab rohkem oma töösse ning on meeldivam nii klientide kui kaastöötajatega.
Silmapaistev klienditeenindus on tähtis konkurentsieelis sarnast toodet või teenust pakkuvate ettevõtete ees. On suurem tõenäosus, et positiivse teeninduskogemuse korral teeb klient hiljem kordusostu, kujuneb püsikliendiks või soovitab teistele edasi. Meeldivaid kogemusi jagatakse sageli oma sõpradega ning märkamatult kujundab see ettevõtte mainet. Positiivse mainega kaasneb enamasti kasumi suurenemine. Avaliku sektori organisatsioonide puhul toob maine paranemine kaasa riigi usaldusväärsuse tõusu kodanike silmis. Samuti muudab professionaalse teeninduse oskus klienditeenindaja töö lihtsamaks, meeldivamaks ja tulemuslikumaks: rahuloleva kliendiga on märksa kergem suhelda kui pettunud ja vihase kliendiga.
Seetõttu on töötajatesse panustamine hea investeering, mis toob mitmekülgset kasu nii klientidele, töötajatele kui organisatsioonile.
Meie koolitusi usaldavad
Küsi pakkumist
