Praktilised koolitused Sinu ettevõtte edu nimel

Konfliktide lahendamine


Konfliktide lahendamineKuidas lahendada konflikte tulemuslikult

Saad teada:

  • Miks kliendid on rahulolematud ning mille üle nad kaebavad?
  • Reageerimine etteheidetele ning kaebuste käsitlemise reeglid.
  • Kuidas jõuda kliendi tegelike probleemide ja vajadusteni?
  • Efektiivne kuulamine, erinevad kuulamistehnikad.
  • Kuidas seada piire kliendi ebameeldivale käitumisele. Kehtestav eneseväljendus.
  • “Raskete klientide” tüübid ja nendega suhtlemise eripärad.
  • Kuidas jääda professionaalseks, kui klient on kas agressiivne, irooniline, passiivne, manipuleeriv, joobes, ülemääraselt targutav või lobisev.
  • Positiivse keelekasutuse olulisus, tüüpilised väljendusvead teenindussituatsioonides.
  • Kuidas väljendada empaatiat ja mõistmist nii, et seda ei peetaks nõrkuseks.
  • Emotsionaalne intelligentsus kui oskus reguleerida oma tundeid. Erinevaid võimalusi tunnete ja tujude ohjamiseks.
  • Toimetulek pingete ja stressiga, läbipõlemise ennetamine.
Võta ühendust