Praktilised koolitused Sinu ettevõtte edu nimel

Suhtlemisoskused


Konfliktide lahendamine

Miks kliendid on rahulolematud ning mille üle nad kaebavad? Reageerimine etteheidetele ning kaebuste käsitlemise reeglid. Kuidas jõuda kliendi tegelike probleemide ja vajadusteni Efektiivne kuulamine, erinevad kuulamistehnikad. Kuidas seada piire kliendi ebameeldivale käitumisele. Kehtestav eneseväljendus.

vaataedasi


Enesekehtestamine

Kuidas parandada enesekehtestamise oskusi? Hea uudis on see, et kehtestamisoskus ei ole mitte inimese loomupärane omadus, vaid suuresti õpitav ja treenitav. Enesekehtestamistreening aitab Sul vähendada olulist stressiallikat, õpetades Sul seisma oma seaduslike õiguste eest ilma teistele liiga tegemata, neid kamandamata või alavääristamata.

vaataedasi